inseculaS'enregistrer
Devenir membre

Envoyer la page
Votre espace
Acceder aux forums
Rediger un commentaire
Envoyer une photo
Envoyer une video
Rédiger un blog
Insecula > Forums > Forum libre > traduction d'un texte latin
Forum libreCréer un compte | S'enregistrer
Forums : Art | Architecture | Voyages | Expositions | Libre | A propos

traduction d'un texte latin

Auteur : wanon - Date de création : 13 février 2006 à 12:37

Revenir à la liste des sujets Aller en bas de page

Nouveau message
Page suivante | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9
valvgt

Statut : Internaute
Membre depuis 408 jours

Posté le 14 Juin 2007 à 15:24 
1) cum sororis comploratio ab Horatio audita esset, Horatius eam gladio tansfixit

2) cum Alexander Persas vinceret, Graecorum militum laetitia maxima erat

3) cum filii omnes vicerant, Diagoras animam exspiravit

4) ratribus coactic, Horatii cum curiatiis pugnaverunt

5) Gladio stricto,Horatius cum curiatos omnes fugiebat

6) Sonorer transfixa, populus Romanus Horatium exspectavit

7) Caesar audivit druides Gallicos cum iuventute de sideribus disputare

8) plinius narrat cinerem navibus multis incendere

9) Romani legerunt Vercingetorigem imperium ingens cepisse

10) earum frater multa carmina scripserat

11) Vobis amicitiam dedi

12) nationes quarum Romulus virgines rapuit, bellum commoverunt

13) bellum quod a Gallis paratum erat, crudelissimum fuit

Répondre au message

valvgt

Membre depuis 408 jours

Posté le 14 Juin 2007 à 15:25 
vous pourriez viiite me trduire ces phrases svp

1) cum sororis comploratio ab Horatio audita esset, Horatius eam gladio tansfixit

2) cum Alexander Persas vinceret, Graecorum militum laetitia maxima erat

3) cum filii omnes vicerant, Diagoras animam exspiravit

4) ratribus coactic, Horatii cum curiatiis pugnaverunt

5) Gladio stricto,Horatius cum curiatos omnes fugiebat

6) Sonorer transfixa, populus Romanus Horatium exspectavit

7) Caesar audivit druides Gallicos cum iuventute de sideribus disputare

8) plinius narrat cinerem navibus multis incendere

9) Romani legerunt Vercingetorigem imperium ingens cepisse

10) earum frater multa carmina scripserat

11) Vobis amicitiam dedi

12) nationes quarum Romulus virgines rapuit, bellum commoverunt

13) bellum quod a Gallis paratum erat, crudelissimum fuit

Répondre au message

nellynils

Membre depuis 408 jours

Posté le 14 Juin 2007 à 21:21 
bonjours a toutes et a tous jaimerai que quelqu'un me traduise reussir ou mourir en essayant" ja trouver "perficere vel emori in attemptare" ou "obtnere vel mori in probare" mais je sais pas si les tournures sont exactes.

Répondre au message

Charlemagne

Membre depuis 576 jours

Posté le 25 Juin 2007 à 02:04 
En réponse à tiflo97240 (msg du 14 Juin 2007 à 02:59 : Voir le message)

Hey salut toi !!!

Répondre au message

Miles Dei sum

Membre depuis 397 jours

Posté le 25 Juin 2007 à 22:44 
En réponse à angeocheveurou (msg du 14 Avr 2006 à 18:10 : Voir le message)

Avez-vous toujours besoin d'une traduction?

Répondre au message

Charlemagne

Membre depuis 576 jours

Posté le 27 Juin 2007 à 01:36 
En réponse à Miles Dei sum (msg du 25 Juin 2007 à 22:44 : Voir le message)

Oui s'il vous plaît !

Répondre au message

omasnana

Membre depuis 379 jours

Posté le 13 Juil 2007 à 17:48 
Pouvez vous me traduire : "vive et me ama"

Merci d'avance

Répondre au message

Charlemagne

Membre depuis 576 jours

Posté le 13 Juil 2007 à 19:18 
En réponse à omasnana (msg du 13 Juil 2007 à 17:48 : Voir le message)

"Je vis et je m'aime"

De rien.

Répondre au message

omasnana

Membre depuis 379 jours

Posté le 14 Juil 2007 à 09:42 
En réponse à Charlemagne (msg du 13 Juil 2007 à 19:18 : Voir le message)

Merci beaucoup, bon week-end

Répondre au message

bibou77

Membre depuis 285 jours

Posté le 15 Oct 2007 à 13:35 
Bonjour
Je cherche à traduire en latin la formule suivante

C'EST NUL, MAIS NOUS L'AVONS BIEN MERITE

Merci à ceux qui voudront se pencher sur cette citation

Répondre au message

narcisse

Membre depuis 279 jours

Modifié le 21 Oct 2007 à 17:23 
Bonjours^^
J'aurai besoins de quelqu'un pour me traduire 2 phrases en latin:
1.Les professeurs qui n'ont pas encore d'enfants ne sont pas les meilleurs.
2.Hannibal(Hannibal, is, m.)acquiet(capere)une très grande gloire en Italie.

en l'attente d'une reponse^^
Narcisse

Répondre au message

dreydrey

Membre depuis 538 jours

Posté le 6 Nov 2007 à 15:47 
bonjour tt le monde!!
est-ce que quelqu'un peut me traduire ces quelques phrases avant jeudi s'il-vous-plait, se serai gentil...:
- Puto vitam pulchram fore
- Videbasne caelum obscurius esse?
- Naturam existimavimus non bonam fuisse
- Ais illum virum sapienter respondisse
- Litteras quas iste vobis scripsit falsas esse jubicabitis
- Ille orator facillime sensit te juris civilis magum usum habere
- Decet vos apud illum oratorem veram doctrinam discere
- Intellexisti antiquissimos mores numquam eosdem fuisse ac nostros
- Mihi videtur hic puer patris simillimus esse
- Scribite ilis doctissimis viris Ciceronem nullam causam facilius acturum esse quam nostram.

Voilà, je sais que c long mais vous me rendrez un grand service, surtt que jen demande pas bocou... ^^

Répondre au message

chatondunet

Membre depuis 262 jours

Posté le 7 Nov 2007 à 12:14 
pouvez vous m'aidez a traduire ces phrases en français svp

1 puras deus,non plenas ascipit manus.
2 Qui pro innocente dicit ' satis est eloquens

Répondre au message

riddixie

Membre depuis 210 jours

Posté le 29 Déc 2007 à 13:35 
slt a tous svp aidez!! g besoin de vous!!
g deux truc a faire alors ceux ki peuvent maider nésitez pas a me répondre!!

1.traduire ces phrases:

Dies nundinae :
Saturni Pompeis:
Solis Nuceria:
Lunea Attela:
Martis Nola:
Mercuri Cumis:
Jovis Putiolos:
Veneris Roma, Capua:

2.g un exposé sur les chapitres des misérables an latin! g relevé tt les noms de chapitres en latin. Mnt fo les traduire!! merci de m'aider:

Christus nos liberavit :
Le " quid obscurum " des batailles :
Quot libras in duce ? :
Post corda lapides :
Parvulus :
Ecce Paris, ecce homo :
Requiescant :
Res angusta :
Lux facta est :
Quadriffons :
Solus cum solo, in loco remoto, non cogitabuntur orare pater noster :
Foliis ac frondibus :
Mortuus pater filium moriturum expectat :
Immortale jecur :

bin voila svp aidez moii je vous en supplis, ma peof c une folle!

ps : pensez pas ke je ss une cancre c juste ma prof c une salope, elle se venge sur plin déléves et elle nous surcharge de boulot et yen a dautres ki ont rien a faire! je fais partie de la movaise partie XD !! bnon bin merci davance si vs arrivez a trouver!! kiss et bonnes fetes a ts

Répondre au message

MLat

Membre depuis 177 jours

Posté le 31 Jan 2008 à 15:48 
pourriez vous m'aider à traduire ce texte ( très urgent)
c'est un texte écrit au 16e siècle qui concerne le roi HenriIII et les comediens italiens qu'il a invité en France:

Henricus populum Blesiis Rex convocat. Ille
Ex oris Mimos evocat Italicis.
Mensibus alternis, uno ille theatro,
Orat mox exorat Populus, quid dicitur. Acta est
Gallica nunc Blesis fabula ab Italicis.

J'en ai rapidement besoin pour un commentaire de texte et je bloque sur cette traduction
si vous avez des idées merci de m'aider

Répondre au message

malisurf

Membre depuis 167 jours

Posté le 10 Fev 2008 à 15:06 
bonjours j'ai une version a remettre a ma prof et je ni arrive pas pourrier me traduire cela merci d'avance ( si non m'indiquer un site de traductiopn MERKI)

Vulpes lequeo capta e tanto periculo effugerat ; caudam tamen amiserat ac vita eam non jam delectabat. Itaque ceteras vulpes in contionem vocavit orationemque habuit: " Omne profecto animal, sociae, quod laetum est, pullam caudam habet. Rana enim in fluminibus laete diem noctemque canit. At elephantus, qui semper maximam proboscidem gerere debet, omnium animalium tristissimus est, quoniam numquam canit. Ergo cauda est tristissimus causa. Credite mihi et abscidite caudas vestras!

a bientot

Répondre au message

Romain44120

Membre depuis 142 jours

Posté le 6 Mar 2008 à 19:44 
pouvez-vous me traduire ce texte svp :

Homines tenues, obscuro loco nati, navigant, adeunt ad ea loca quae numquam antea viderunt, ubi neque noti esse iis quo venerunt, neque semper cum cognitoribus esse possunt. Hac una tamen fiducia civitatis non modo apud nostros magistratus, qui et legum et existimationis periculo continentur, neque apud civis solum Romanos, qui et sermonis et iuris et multarum rerum societate iuncti sunt, fore se tutos arbitrantur, sed, quocumque venerint, hanc sibi rem praesidio sperant futuram. Hac una tamen fiducia civitatis non modo apud nostros magistratus, qui et legum et existimationis periculo continentur, neque apud civis solum Romanos, qui et sermonis et iuris et multarum rerum societate iuncti sunt, fore se tutos arbitrantur, sed, quocumque venerint, hanc sibi rem praesidio sperant futuram. Tolle hanc spem, tolle hoc praesidium civibus Romanis, constitue nihil esse opis in hac voce, 'Civis Romanus sum,' posse impune praetorem aut alium quempiam supplicium quod velit in eum constituere qui se civem Romanum esse dicat, quod qui sit ignoret: iam omnis provincias, iam omnia regna, iam omnis liberas civitates, iam omnem orbem terrarum, qui semper nostris hominibus maxime patuit, civibus Romanis ista defensione praecluseris. [168] Tolle hanc spem, tolle hoc praesidium civibus Romanis, constitue nihil esse opis in hac voce, 'Civis Romanus sum,' posse impune praetorem aut alium quempiam supplicium quod velit in eum constituere qui se civem Romanum esse dicat, quod qui sit ignoret : iam omnis provincias, iam omnia regna, iam omnis liberas civitates, iam omnem orbem terrarum, qui semper nostris hominibus maxime patuit, civibus Romanis ista defensione praecluseris.

répond sur romainelfoux@hotmail.fr svp merci beaucoûp

Répondre au message

nabil 45300

Membre depuis 128 jours

Posté le 20 Mar 2008 à 19:03 
bonjour j'ai un texte a traduir sil vous plait:

C.Mucius regem Porsennam ossidere statuit. Senatus eum approbat.
Mucius hostium castra intrat regemque sedentem videt cum scriba. Venit ad scribam eumque pro rege obtruncat. Hostes eum capiunt et ad regnem ductunt. Tum Mucius clamat: "Civis Romanus sum, nec mortem timco." Deinde, accenso foculo, dextram injicit.

je l'aisse mon adresse pour me prevenir quand le texte est traduit: nabil_chadli@hotmail.fr.

Merci d'avance.

Répondre au message

girldu13

Membre depuis 119 jours

Posté le 29 Mar 2008 à 22:52 
Bonjour, j'ai un texte latin a traduire, je n'y arrive pas et c'est assez important, si quelqu'un peut m'aider ce serais sympa.
Voila le texte :

Sophocles,cum ex aede Herculis patera aurea gravis subrepta esset in somnis vidit ipsum deum dicentem qui id fecisset : quod semel ille iterumque neglexit. Ubi idem saepius ascendit in Arium pagum, detulit rem : Areopagitae comprehendi jubent eum qui a Sophocle erat nominatus : is,quaestione adhibita, confessus est pateramque rettulit. Quo facto fanum illud Indicis Herculis nominatum est.

C'est une peu long, désolé. Merci d'avance.

Répondre au message

Nanaiiis-x

Membre depuis 118 jours

Posté le 30 Mar 2008 à 18:20 
Coucou Tlm Serait-il possible j'ai des phrases a traduire en Français .Ce serait super si vous m'aidiez.( PS : C'est pour demin =S )

1)Hunc equum miror.
2)Iste imperator crudelis erat.
3)Illi duci gratias agimus.
4)Illo tempore , urbs deleta est.
5)Imperatorum vidimus : ille claurs erat, eum amabamus.
6)Statuas deorum vidimus : eas mirati sumus.

Répondre au message

calypso14

Membre depuis 96 jours

Posté le 21 Avr 2008 à 14:33 
VID very importante devoir j'aimerais beaucoup que quelqun maide pou traduire o moinun eou deux fraz voire toute de préférences^^

1* qondam ad Ennium poetam venit scipio Nasica
2* Ancilla dixit dominum domi non esse
3* Nasica autem sensitpoetam domi non esse
4* Prostidie ad Nasicam vedit ennius et dominum rogavit
6*Tum Ennius : " Quid! Dicis te domi non esse"

merci davance c'sst très urgent et très important!!

Répondre au message

fourchette

Membre depuis 56 jours

Posté le 31 Mai 2008 à 10:27 
alors voilà je cherche desesperement une traduc de cette phrase
"vestalibus autem viam ad janiculum ducentem ascendére incipientibus lucius albanus qui plaustro conjugem ac liberos vehébat tale consiliun cepit"
merci d'avance(niveau 4°)!!:merci:

Répondre au message

Revenir à la liste des sujets Aller en bas de page
Page suivante | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

English    
Print this page
Gratuit : Faceagain.com + Insecula
Le réseau social qui vous relie à ceux qui voyagent.
Mettez vos photos et vidéos en ligne
Envoyez des commentaires
Rédigez des blogs
Attribuez des notes
Rencontrez de nouveaux amis

Insecula est propriétaire exclusif de la structure et du contenu du site. Les oeuvres mises en ligne sont soumises aux législations en vigueur en matière de droit de la propriété intellectuelle, différentes selon les pays. Insecula est une société thailandaise dont le siège est à Pattaya - Chonburi 20260 - Thailande.
La consultation du site ne peut se faire que dans un cadre privé. Toute reproduction, même partielle, est interdite. Insecula ne négocie pas de droits pour la reproduction des photos contenues dans le site. Inutile d'en formuler la demande.
Partenaires: Gamekult.com (jeux video) | Allocine.com (cinéma) | Voyages Aufeminin

France - Louvre - Orsay - Picasso - Centre Pompidou - Rodin - Guimet - Carnavalet - Cluny - Hôtel de Soubise - Musée d'Art Moderne de la Ville de Paris - Musée d'Art et d'Histoire du Judaïsme - Château de Versailles - Grand Trianon - Petit Trianon - Parc et jardins du Château de Versailles - Jardins de Trianon - Opéra de Paris - Notre-Dame de Paris - Panthéon - Tour Eiffel - Arc de Triomphe - Les Invalides - Jardin des Tuileries - Sénat et jardin du Luxembourg - Cimetière du Père-Lachaise - Cimetière du Montparnasse - Trocadéro - La Seine - Ile de la Cité - Ile Saint-Louis - La Défense - La Concorde - Allemagne - Berlin - Château de Charlottenburg - Palais de Sans-souci - Alte Nationalgalerie de Berlin - Gemäldegalerie de Berlin - Nouvelle Galerie Nationale de Berlin - Musée d'Art contemporain de Berlin - Musée de Pergame à Berlin - Musée Bode de Berlin - Nouvelle Pinacothèque de Munich - Ancienne Pinacothèque de Munich - Pays-Bas - Musée van Gogh - Rijksmuseum - Amsterdam - Norvège - Parc Vigeland - Oslo - Italie - Musées du Vatican - Galerie des Offices - Musée du Duomo - Colisée et forums romains - Santa Maria del Fiore - Sante Croce - Saint-Pierre-de-Rome - Rome - Florence - Grande-Bretagne - British Museum - National Gallery - Belgique - Musées royaux des Beaux-Arts de Belgique - Suisse - Fondation Beyeler - Musée Oskar Reinhart "Am Römerholz" - Kuntsmuseum de Winterthour - Grèce - Acropole d'Athènes - Delphes - Turquie - Musée archéologique d'Ephèse - Musée archéologique d'Istanbul - Musée archéologique de Pergame - Musée archéologique d'Izmir - Topkapi - Sainte-Sophie - Mosquée Bleue - Palais de Dolmabahçe - Château Saint-Pierre de Bodrum - Saint-Sauveur-in-Chora - Ephèse - Aphrodisias - Pergame - Didymes - Milet - Priène - Sardes - Izmir - Istanbul - Bodrum - Maroc - Médina de Marrakech - Egypte - Musée égyptien du Caire - Musée de Louxor - Pyramides de Gizeh - Saqqarah - Karnak - Abou Simbel - Philae - Médinet Habou - Edfou - Memphis - Temple de la Reine Hatchepsout - Vallée des Rois - Croisière sur le Nil - Assouan - Louxor - Etats-Unis - World Trade Center - Statue de la Liberté - Ellis Island - Rockefeller Center - Empire State Building - Alcatraz - San Francisco - Las Vegas - Central Park - Manhattan - Brooklyn - Metropolitan Museum of Art - The Museum of Modern Art de New York (MoMA) - Art Institute of Chicago - Norton Simon Museum of Art - National Gallery of Art - Palais californien de la Légion d'Honneur - Los Angeles County Museum of Art - Musée d'art de Philadelphie - Musée d'art moderne de San Francisco (SFMoMA) - J. Paul Getty Museum - Mexique - Sites archéologiques mayas - Inde - Bénarès (Vanarasi) - Fatehpur Sikri - Fort d'Agra - Taj Mahal - Cambodge - Angkor Vat - Bayon d'Angkor Thom - Cité d'Angkor - Chine - Grande Muraille de Chine - Cité Interdite - Temple du Ciel - Palais d'Eté - Xi'an - Musée de la Forêt des Stèles de Xi'an - Armée enterrée de Xi'an - Tibet - Monastère Tashilumpo (Tashi-Ihum-po) - Palchoi - Route de Katmandou à Lahssa - Vietnam - Hoi An - Dalat - My Son - Nah Trang - Baie d'Ha Long - Sa Pa - Hanoï - Indonésie - Borobudur - Denpasar - Bali - Birmanie - Mandalay et ses environs - Pagan - Thaïlande - Parc archéologique de Sukhothai - Bangkok - Wat Phra Kaeo - Wat Ched Yod - Pattaya - Japon - Monuments historiques de l'ancienne Nara - Kyoto - Tokyo - Plus>

Insecula